szabomarti

szabomarti

Best of házifeladatok, és finom szivatások

2020. április 24. - sz_marti

Az van, hogy ez egy nagyon nagyon nagyon húzós hét volt. Mi szülők, a héten nagyon korán kelünk, dolgozóba megyünk (maradnánkmisztéjdöfákkethóm, de a vonat nem vár..) Oszt este, miután túlestünk az összes létező háztartási hadműveleten, meg a fontosabb eseményeken, matek házi és tsai, és elhittük a 12,5 évesnek hogy minden házija kész (persze hogy átvert) megnyitottam az általam igen kedvelt One Note oldalt, az odalt ahol mindig egy csoda vár,már ha sikerül belépni....Tüzetesebben átolvastam a házit. Majd könnyes szemmel konstatáltam a másodikosom környezet házijának a végén az alábbi szöveget, (nem pontos az idézet)

Készíts anyával vagy apával együtt közösen egy süteményt, melynek a hozzávalóit te magad méred ki. A süteményről elkészült képet töltsd fel ide. Na itt lett 26700/90000 a vérnyomásom, és lendületből majdnem visszaírtam a tanárnőnek az első gondolataim. Na de visszafogtam magam, tudom, és értem én, hogy jót akar, és igyekszik viszonylag könnyen kivitelezhető házikat adni. Csak tudni kell jókor elolvasni: D Persze, hogy elkészült a házi végül:) És persze hogy tök türelmes,és kedves és megértő a tanító nénink. De mindentől függetlenül azt gondolom tele a padlás az összes szülőnél és a gyerekeknél is, mert elképesztő a nyomás és a frusztráltság mindenkin:(

img_20200423_175442_1.jpg

Na de én annyi, de annyi vadabbnál vadabb házi feladatokat hallottam, amitől az összes hajam szála a kék ég felé áll. Mert az van, hogy szerintem rengeteg szabályok és keretek közé húzott tanár most éli ki az eddigi elmúlt évek kreativitását. Vagy felszívják az M7-est reggelente (hogy Bődöcs Tibit idézzem), vagy nem is tudom komolyan..........Én azért ezek közül sok labdát visszadobnék a tanári kar ötletektől felforrósodott ölébe, hogy térjünk erre vissza majd szeptemberben. Előre szólok,hosszú lesz......

No 1. (Bocs Eszti, de ez mindent visz) Tornázz a háziállatoddal. WTF??? 

Válasz, ahogyan én írnám:

Tiszelt Tanárnő! Nem tartunk itthon állatot, a férjemet kivéve, ő viszont dolgozik, amúgy meg nem szeret erobikozni, mert az erobikról mindig a bírómari jut eszébe. Próbáltuk megoldani a házi feladatot állatok nélkül. Hiába kerestünk, egy megveszekedett pókot sem találtunk, amivel nyomhattuk volna pár fekvőt, közös kidobósra meg ugye amúgy sem alkalmas csóri pók:( Így előszedtük a plüssöket, és azzal oldottuk meg a feladatot. 

No 2. Hittan házi: készítsetek egy imasarkot, vagy egy kis házi oltárt. Imádkozz, és küldd be a fotót az imasarokról vagy oltárról.

Válasz, ahogy én írnám:

Kedves hittanoktató! Nekiálltam lefűrészelni a kertben található akácfa egyik ágát hogy házi oltárt készítsünk, de ekkor sajnos nagyon csúnyán elvágtam a kezem. Miután elmormoltam három miatyánkat a vérző kezeim felett, szóltam a gyereknek hogy hozzon sebtapaszt. A gyerek megijedt, de nem azért mert vérzett a kezem, és miattam aggódott,hanem azért mert azt mondta, iszonyúan pogány stílus emberi áldozatot hozni, és ezért biztosan egyest fog kapni. Mindenközben a két kistestvére a lakásban két műanyag villával egymásnak esett, a középső kiszedte a villával a kakit a kicsi pelenkájából. Amint ezzel szembesültem, egy újabb cifra fohász hagyta el ajkaim. Remélem elfogadható a megoldásunk, úgy gondolom igen sokat emlgettünk a Mindenhatót a mai napon, illetve sokat imádkoztunk. Ámen.

No 3. Készíts élő festményt (egy fotó erejéig le kell másolni egy festményt, a felsoroltak közül nem lehet választani)

Válasz, ahogy én írnám:

Tisztelt Tanárnő! Amennyiben nem gond, szeretnék majd kérni pár tablettával abból amit a tanárnő használ, péntek esti home-acid partira kéne. Becsszó senki nem lesz rajtunk kívül, csak a zuram, én meg a Dévidgetta, und pár decibel. Na de a házi...tanárnő kérem ez a házi. Az első ötletem Vénusz születése volt, de azt mondta a gyerek, ha ledobom a textilt, kiég a retinája örökre. Miután elolvastam még egyszer hogy biztos jól látok e, mondtam neki hogy szerintem legyen a Sikoly című festmény...........eléggé hasonló volt az arckifejezésem, így akár végre modell is lehetnék végre.

letoltes.jpg

No 4. Környezet házi. ültess egy bokrot, vagy egy fát a kertbe.

Válasz ahogy én írnám:

Tisztelt Tanárnő! Panelban lakunk. Mivel kertészeti áruházba nem áll módunkban eljutni mostanában, így azt a megoldást választottuk, hogy a férjem felhúzta a vekkert éjjel 1 órára, és leosont a játszóra, hogy egy molyhos tölgyet kiásson. Én mondtam neki hogy kurvára nem fog beleférni a balkonon a muskátli mellé, de persze nem hallgatott rám, mint ahogy sose szokott általában. Kénytelen voltam levenni a karácsonyfatalpat a gardróbból. Reggelre bele is faragta, némi virágföldet szórtunk köré, hogy úgy tűnjön el van ültetve. Reggel mikor kinéztem az ablakon, az alábbi látvány fogadott a játszótéren,  úgy cirka 38 db tuja volt elültve a hinták mellé.illetve kb 15 bukszus, és 4 sor marihuána. Biztos vagyok benne, hogy utóbbi a Tóth Pista volt a 3/B-ből, én régóta mondom a Tibinek hogy a Pista biztosan szív valamit.  De persze Tibi nem hisz nekem, és nem figyel rám.

No 5. Fejezd be az iskolában elkezdett kis terítő hímzését, és a fotót küldd be.

Válasz, ahogy én írnám:

Tiszelt Tanárnő! Az iskolában elkezdett terítő az egy múlt idejű kijelentő mód. A birtokos névmás a gyerek lenne, de mivel bezárt a suli, így nem ő szerepel a kalocsai tulajdonlapján jelenleg. A szenvedő alany jelen esetben, Én vagyok, azaz anya. Tudom, hogy a házi feladat nem a nyelvtani elemzésre irányul, de sajnos nincs itthon sem hímzőfonal, se üres hímezhető terítő, gyerek meg a kertben üdül jelenleg verőfényes napsütés és három gombóc fagyi társaságában. Idebent végre csend van. Szeretném ha ez így is maradna még legalább 2 percig. Kérem fogadja el a mellékelt fotót, melyet nagy műgondddal töltöttünk le a szélessávú internetünkkel, abban a szabad két percben, amikor épp senkinek nem volt szüksége a gépre.

20180324_103203.jpg

No 6  Az alábbi szövegben 13 gyerek nevét rejtettük el Keresd meg őket.

Tegnap is tavaszias, enyhe szellő fújt.A más napokon rádiót hallgató gyerekek piros kabátban, dideregve, de vígan talpaltak a tarka réten. Hátul a cica is feküdt a hasán, dorombolt.

Válasz, ahogy én írnám

Tisztelt Tanárnő! Az alábbi neveket találtuk, láthatatlan tintával írtuk, remélem jól olvasható:

____________________________________________________________________________

No 7. Péntek este 18 órakor google classroomban témazáró dolgozat

Reakció: 有人 该 好好 刷刷牙 了

Tisztelt Tanárnő! Péntek kora este lévén, sajnos a gyerek eléggé elengedte magát gondolta lelazul hétvégére, bevert két alholomentes sört, és egy fél doboz konyakos meggyet,ráment a dianás cukorra, mert más steril édesség nem volt itthon. Én, amikor megláttam hogy pénteken 6 órakor doga van, egyből beküldtem két szilvát. Megkértem hogy írjon azért pár sort, de csak ennyit írt: szheretihhhhiktikkktikka meeegydzseeeeeeeeeeeeeeeet. Kérem az illuminált állapotára való tekintettel legyen szíves haladékot adni a dolgozatra hétfő estig, illetve kérném, hogy a gyamügy felé ne jelezze a kilengésünket. 

No 8. Írj egy mesét legalább 100 szóval, a k hang nem szerepelhet benne

Az a bizonyos amit elsunnyogott a gyerek................. A mese jelentem megírodott, egy megvesze@dett k betű se volt benne, becsszó, and fingercross.

 Válasz, ahogy én írnám:
Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy magányos herceg. Ez egy nagyon magányos herceg volt, mert elzárva élt a corona vírus miatt. Egy nap azonban megismert távolról egy hercegnőt. Azért volt hercegnő, mert cirálylány nem lehetett, mert abban van az a betű, tudod......na szóval ez a herceg, Alajos egy napon mégis szerelmes lett, méghozzá Brünhilda hercegnőbe.aki azonban elég ledér leányzó volt hercegnő létére, így hol volt, hol nem volt. Néha volt, néha nem volt. Azt mondta ha lesz VOLT, akkor biztos hogy nem lesz, mert ő mindig ott volt. A VOLT-on idáig. Szerelem ide, szerelem oda, a fesztivál az fesztivál drága Alajos. Oly férfi nem született még e földre hogy Brünhilda ne váljon partifüggővé a nyári időben. Itt a vége fuss el véle...........

Képek forrása:

a zinternet

A bejegyzés trackback címe:

https://szabomarti.blog.hu/api/trackback/id/tr8215636032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása